četrtek, 7. november 2013

Vsemu boš kos

Ni zraslo na mojem polju idej, vendar pa je bila taka želja naročnice. Rada sem ji ugodila, ker se mi zdi ideja res ena boljših. Besede dopolnjene s sličicami ... že kot otrok sem rada brala take zgodbice v Cicibanu. :)

Pa sem se podala v iskanej kosa. Težja naloga, kot sem si mislila. Sem iskala in brskala, pa mi noben ni bil všeč. Ni mi preostalo drugega, kot da sem se sama lotila risanja. Živali mi nikoli niso šle preveč dobro od rok, tako da sem močno dvomila v svoje sposobnosti, ampak na koncu ... popolnoma sem navdušena nad končno podobo "mojega" kosa.


Pa je tale kos tako popularen, da bo dobil bratca... upam, da bo vsaj pol tako simpatičen. ;)

6 komentarjev:

  1. Fantastična
    zelo domiselno
    zelo všeč :)
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Tamara, hvala za tvoje navdušenje. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. kako krasna ideja! všeč mi je tudi kako lepo si narisala kosa. noro. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo, zelo lepo si jo naredila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Kos je narisan profesionalno, super voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kot sem že napisala, ideja ni moja, me je pa včeraj na FBju kontaktirala avtorica, tako da lahko sedaj še tukaj objavim, da je avtorica ideje "Vsemu bom/bova/bomo kos" Helena Vedric.

    OdgovoriIzbriši