ponedeljek, 30. junij 2014

Skodelice za vzgojiteljice

V zadnjem času precej rišem tudi na skodelice in tako sem porisala tudi nekaj skodelic za vzgojiteljice ob zaključku leta. Seveda, po željah naročnic.

Kdaj kakšna črta malo zavije iz želene smeri, ampak kaj, ko podlaga ni ravna, roka se pa malo trese. Ampak tako je to... je le ročno delo.

Naredila sem skodelici za vzgojiteljici skupine Zajčki na kateri so zapisana imena vseh otrok...



Nato sem po enakem vzoru naredila skodelice za vzgojiteljice skupine Levčki.



Nekje vmes pa sem naredila še šest skodelic z napisom "Jutranja kava in dan z otroki bo največja zabava." Potrebno je bilo dodati še imena vzgojiteljic, potem sem pa prostor zapolnila še z rožicami.
Nastalo je tole...


5 komentarjev:

  1. Noro dobro si tole zrisala! Sploh ideja z imeni ob rožici se mi dopade. Tiste otroške so pa itaq tako cart, da ti zaigra srce :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sara, ne le dobre, fantastične so. Res lepe. Vse.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nič ni videti, da bi se ti roka tresla, tole je profesionalno narejeno! Čudovite so vse, še posebej tiste za jutranjo kavo z rožicami - super napis :)

    OdgovoriIzbriši