ponedeljek, 20. oktober 2014

Ponedeljkov vonj po božiču I

Sem se odločila, da bo ob ponedeljkih na mojem blogu dišalo po božiču...
Je že tako, da ljudje načeloma oktobra še ne razmišljajo o božičnem času, pri ustvarjalcih je pa malo drugače. Pravzaprav sem ravno ugotavljala, da sem sama mogoče že malo pozna, da se na drugih blogih da opaziti že marsikaj božičnega in novoletnega.

Ta vikend sem uresničila že nekaj idej in nastalo je nekaj božičnih in novoletnih voščilnic. Najbolj so se me pa dotaknile voščilnice, za katere sem dobila idejo pri Kristini Werner. Se še prav dobro spominjam dneva, ko sem pred štirimi leti na Youtubu odkrila njen kanal. Uau... svet se mi je odprl in popolnoma me je navdušila. Cel večer sem preklapljala med njenimi videi. Lahko rečem, da je bila ona tista, ki me je navdušila, da sem se malo bolj resno začela uvarjati z izdelovanjem čestitk.

Pa naj se vrnem... torej idejo za spodnje voščilnice sem dobila pri Kristini in njeni letošnji seriji prazničnih voščilnic, natančneje pri čestitki tretjega dneva.

Nastalo je pa tole...






Mi je žal, da se pri modrih voščilnicah ne vidijo prave barve... v resnici izpade veliko lepše.

Kristinina ideja je res naravnost odlična in si nisem mogla kaj, da je ne bi preizkusila. Navdušena sem nad Kristininimi idejami.

Prijetno ustvarjanje vam želim!

13 komentarjev:

  1. Prekrasne su. I ja dobivam puno inspiracje kod Kristine. A obožavam rad sa distresom.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Kristina je s svojimi dokaj preprostimi čestitkami že marsikatero navdušila. Tudi sama jo spremljam že od začetka bloganja. Te silhuete res super izpadejo na svetlejši podlagi.
    Krasne voščilnice si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super lepe voščilnice. Prve tri so polne energije, zadnje pa mi delujejo nežno skrivnostno.

    OdgovoriIzbriši
  4. wow, prekrasne so. Ozadja so res cudovita in ti odtisi v crni barvi jim super pristojijo. Kristina je res prava zakladnica idej in pri njej mi je vsec to, da nas velikokrat povrne k prvotnim tehnikam, ki jih malce na novo uporabi in ustavri krasne stvari.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo so lepe in krasna serija je nastala :-))
    Se veselim tvojih ponedeljkov!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vauuu čudovite so in to prav v vseh barvah, vsaka po svoje nas prevzame in navduši. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Skrivnostne, čarobne in tople...vse pa čudovite!

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Sara, najprej iskrena hvala za tvoje besede, ko si se javila za bonbonček pri meni - mi zares veliko pomeni! Tvoje voščilnice so pa tako čudovito lepe, da kar rolam gor in dol in jih občudujem!!! Tudi sama spremljam Kristino. Za mojo ustvarjalno pot je pa "kriva" Jennifer McGuire in njeni filmčki o distressih :) Se tudi še dobro spomnim, kako sem kar gledala in gledala ... in šla kupit prvih nekaj distress blazinic :)))

    OdgovoriIzbriši