nedelja, 5. julij 2015

Skodelica, skodelici, skodelice

Šele sedaj vidim, kako dolgo se nisem oglasila na svojem blogu, kaj šele na vaših... je že tako, da je konec šolskega leta precej naporen, pa ne samo za učence. ;)

Sem pa v juniju papir malo postavila na stran in v roke velikokrat prijela pisalo za porcelan in bele skodelice. Kar nekaj vzgojiteljic in učiteljic je dobilo čisto svojo, unikatno skodelico.







Tile dve zadnji s sovicama prijavljam na 137. izziv Craft-alnice, Karkoli samo voščilnica ne.




So se pa med vsemi temi skodelicami našle tudi skodelice za mladoporočence. Tile dve zeleni z brezami sta mi še posebej všeč.




Sedaj bo pa mogoče tudi nekaj več časa, da bom ustvarila še kakšno voščilnico. Malo sem že pobrskala med izzivi in dobila že nekaj idej. :)
Se slišimo prav kmalu. ;)

15 komentarjev:

  1. IIIii, kako krasne in ljubke skodelice. Čudovit blog, vesela, da sem ga našla.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Glede na tvoj prikupen blog sem prav vesela tvojega komentarja. Hvala. :)

      Izbriši
  2. Super so. In vedno znova navdušena nad tvojo lepo pisavo ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si okrasila vse skodelice. Čudovite so. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Vauu Sara, kako čudovite skodelice. Že tako obožujem razno razne skodelice in lončke, ampak tvoje so zakon. Vse so mi všeč, no, mogoče malce vodita barvni sovici. Prav škoda, da nisem med dobitnicami. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Jej, superca! Kakšna dobra ideja in krasno narejeno. Všeč so mi tvoja darilca.

    OdgovoriIzbriši
  6. Iiii kako so luštne. Prav vsaka je nekaj posebnega. Zelo zelo všečno.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo, kako so lepe in resnično vsaka nekaj posebnega.
    Hvala, da jih deliš z nami v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna zbirka čudovito poslikanih in popisanih skodelic! :-) Sovici sta čudoviti, ampak tudi nobena druga ne zaostaja za njima. Prelepo znaš risati in tvoja pisava je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  9. Dame, najlepša hvala za pohvale. Sem jih vesela. Zelo. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovite so vse tvoje skodelice in prav vsako si zelo lepo in domiselno okrasila :-)) Super ideja.
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Občudujem tvojo pisavo - jaz še stiskala nebi tako lepo kot ti pišeš. Ideja z ročno poslikano skodelico za darilo je unikanta -tvoje risanje pa čudovito :).

    OdgovoriIzbriši