petek, 16. oktober 2015

Petkovi pozdravi božiču I

Pa sem začela tudi jaz... malo sem še zakrnela, nekaj mi še ne gre tako kot bi si želela... se mi zdi, da se dogaja toliko drugih stvari, da na novoletne praznike res še ne morem misliti...

Ampak pravijo, da je vsak začetek težak, tako da se nadejam, da mi bo prav kmalu šlo lažje. ;)

Nujno sem morala uporabiti Tinine jelenčke, ker so to vsekakor najbolj simpatični jelenčki kar sem jih kdaj videla, tako da Tina, en velik HVALA! :)

Postavitev sem vzela z Retro Sketches Challenge...



Nastala je pa tale voščilnica... prva letošnja. :)


Seveda ne gre drugače, kot da jelenček odskaklja v oktobrsko galerijo Najlepšeg para. ;)

6 komentarjev:

  1. tako cartkana - ja, tile jelenčki so res zakon.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sara, očitno ne potrebuješ veliko, da se "zalaufaš". En namig tu, ena super šablonca tam in naredila si zeelo simpatično voščilnico:) LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštna.
    Se strinjam s tabo. Tudi od mene en velik hvala Tini.
    In s takimi jelenčki ne more biti drugače kot kjut.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna je in lepo si jo naredila po skici :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je in niti približno ni videti, da ti še ni zalaufalo. je pa res, da s tako simpatičnim jelenčkom težko zgrešiš.

    OdgovoriIzbriši
  6. iii jelenček, jaz jih imam tudi, nisem se mogla upreti :))) Meni je tudi zdaj težko začeti z novoletnimi, sem še sredi jesenskega listja, tako da sem do sedaj le eno praznično spravila skupaj :) Tvoja voščilnica mi je hudo všeč, luštna postavitev, pa "leseni" papir za ozadje, super kombinacija!
    Pokukaj k meni, te omenjam v zadnji objavi ;) Pozdravček, Maja

    OdgovoriIzbriši