ponedeljek, 23. januar 2017

Zahvalnice

Seveda sem zamudila Vladkin in Tinin izziv...
...ampak tokrat sem imela voščilnico narejeno,
samo objava se mi je izmuznila.
Tako je to pri Sarinih drobtinicah. ;)

Pa nič za to, bom pa sodelovala na naslednjem njunem izzivu
"Ko me inspirira" .


Nastala je pa tale voščilnica...



...ki je bila pravzaprav del večje serije.



Ponovno sem ugotovila, da mi srce kar nekako ne da, 
da bi delala čisto enake voščilnice...
...moram vsaj nekaj malega spremeniti.
Zgornja serija je sicer nastala po istem kopitu,
ampak še vedno je vsaka malo drugačna.

Vse napise sem naredila s pomočjo Tininih šablon oziroma štampiljk,


7 komentarjev:

  1. Zelo lepa serija je in všeč mi je, da si vsako naredila unikatno z manjšo spremembo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oj kako so lepe in elegantne. Čudovita serija. Tudi jaz, kadar jih delam več hkrati, rada naredim vsako malenkost drugače.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sara te čisto razumem - sama še v vabilom, ki naj bi bila enaka, dodam micene razlike, ker drugače preprosto ne morem :-) Čudovite zahvalnice so nastale in bodo zelo razveseljevale in osrečevale, tudi, če si zamudila izziv. Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepe zahvalnice. In vsaka za drobec drugačna od druge. Res škoda, da si zamudila Vladkin in Tinin izziv.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sem jih že občudovala nekje drugje ;-) Všeč mi je natur osnova z belo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nikoli ni prepozno za zahvalo.
    Sem jih že občudovala, pa sem jih prišla še sem. :)
    Izjemno so mi všeč, vsaka s svojo drugačnostjo in čudovito kombinacijo.

    OdgovoriIzbriši