petek, 16. februar 2018

Po enem letu...

Vladka in Tina, hvala vama!
Hvala vama, ker sta me zbezali iz tišine...
...me premamili, da se spet oglasim...
...spodbudili, da se spet lotim kakšnega od izzivov...
...hvala vama!

Njun tokratni Ko me inspirira, me je navdušil...
...me takoj potopil v razmišljanje...
...vrnila sem se k svojim začetkom...
...in takoj sem pomislila na eno izmed svojih prvih voščilnic...
...medvedek ob Benjaminovem rojstvu...
 ...letos je upihnil že sedmo svečko... 
...takrat, na svojih začetkih, pa sem mu izdelala tole čestitko...


Danes pa sem ponovno vzela v roke štampiljko tega medvedka...
...mislim da prvič po tistem, ko sem jo prvič uporabila...
...sem se preizkusila v zame novi tehniki barvanja...
...ni mi najbolje uspelo, ampak z vajo bo sigurno bolje. ;)


Pa mi ustvarjalnost ni dala miru in sem izdelala še eno voščilnico.
Tokrat sem se poigrala z enakimi barvami, kot sem jih uporabila na prvi čestitki...
...in ohranila sem tudi motiv medvedka...


Vladka in Tina, še enkrat hvala. :)
Grem že v lov za novo inspiracijo med svojimi starimi voščilnicami.

Prvo od teh dveh pa prijavljam tudi v izziv Ko me inspirira #62...
se nisem mogla odločiti, katero bi pa...
...prva ima prednost. ;)


5 komentarjev:

  1. Čudovit "remake" si naredila. A ni super, da tina in Vladka tako skrbita za nas :)?!

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobrodošla nazaj! Krasno prenovo voščilnice si naredila. Lepo napreduješ pri barvanju motivov.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga, Sara. Lepo je spet občudovati tvoje voščilnice. Predolgo nam nisi pokazala kaj je nastalo na tvoji ustvarjalni mizi. Se veselim, da nam spet pokažeš nove umetnine in hvala Vladki in Tini, da sta te privabili na plano. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobrodošla nazaj,
    dober start si nam pripravila
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Me res zelo veseli, da sva te zbezali po dolgem času in da si posegla tudi po materialu, ki je že dolgo sameval. Še posebej pa se mi dopade, da si navdih našla povsem v svojih začetkih. Veliko navdiha je v naših starih izdelkih, le poiskati ga je treba. :) Hvala, da si se pridružila.

    OdgovoriIzbriši