sreda, 21. marec 2018

Kit, kita, kiti

Danes sem šla v Rayher-ja po filc...
...ga nisem dobila...
...sem pa odnesla kupček drugih stvari...
...prevelik kup, glede na to, da sem si zadala,
da bom malo pazila na debelino svoje denarnice.

No, ker pa se nisem uspela zadržati,
sem se takoj ob prihodu domov lotila ustvarjanja.
Danes vam pokažem, kako sem se poigrala z zame novo štampiljko
Lawn Fawn - Whale you be mine?


Najprej sem naredila tole...
čisto preprosta...
...vzorčast papir...
...pobarvana kita s Copic markerjem...
...dodan napis...
...in za piko na i še svetleč srček.



Pri drugi sem se za morje poigrala z Distress Oxide 
- salty ocean in mermaid lagoon (tudi nova pridobitev ;) ) -
...kita sem pobarvala s pumice stone...
...odtisnila napis, pa špricajočo vodo...
...pa dodala še srček...



Za zadnjo tretjo, sem se pa spomnila na izziv pri AAA Cards,
kjer želijo, da uporabimo samo eno tretjino...
...in sem jo...


...za izdelavo sem pa uporabila spodnje pripomočke...




Bil je prijeten ustvarjalni večer,
ki bi ga najraje nadaljevala pozno v noč,
ampak je jutri služba in si res ne smem privoščiti, 
da bi bila nenaspana.

Vsekakor jutri nadaljujem z drugim setom štampiljk...
...imam že nekaj idej...
...jutri jih uresničim.

Aja, tole tretjo voščilnico prijavljam na:


13 komentarjev:

  1. Love all three versions, but my heart is completely won over by the last one. Beautifully CAS and a brilliant use of just one third. Thanks for playing along with AAA Cards.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ena je bolj zanimiva od druge. Pri prvi mi je zelo všeč narejeno ozadje, pri drugi prav tako majceno ozadje in srček da poseben poudarek. Pri tretji pa mi je nadvse všeč njena preprostost.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav simpatični kiti na vseh voščilnicah :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, takšne smo, ko gremo v ustvarjalno trgovino :)
    Pridna si bila, da si takoj naredila kar tri voščilnice. Vse se zelo lepe, predvsem pa prikupne.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse tri so fantastične. Te čisto razumem, zakaj so ljubke štampiljke kitov šle s teboj domov. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Love how you used the same whales to create such different designs :) The third one is adorably CAS! Thanks for sharing at AAA Cards challenges.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super cute!!! Thank you for joining us at ATSM, good luck!!! Amy DT

    OdgovoriIzbriši
  8. What a sweet set of cards! Of course, I am in love with the 3rd one - totally CAS! Thank you so much for sharing your card with us at AAA Cards Challenge. - Sweet Kobylkin
    Click through to learn now the best stamping technique for colouring with pencils on coloured cardstock.

    OdgovoriIzbriši
  9. Za filc poglej pri Levčku v BTC, hala A... Če se ne motim, ga imajo vedno na zalogi...

    OdgovoriIzbriši
  10. What a fabulous trio of cards! I really love the third one - beautifully CAS and a fabulous take on our challenge theme! Thanks for playing along with us at AAA Cards.

    OdgovoriIzbriši
  11. All 3 cards are so adorable. I love the wavy pattern on the first card.

    OdgovoriIzbriši
  12. Hello Sara, Such sweet whales. Love the added water. Thank you for sharing with us at AAA Cards. =) Tracie

    OdgovoriIzbriši
  13. I love this saying, such a sweet cartoon. Very adorable looking card, loved seeing this. Thanks for the share, hope you had a fantastic weekend. Keep up the posts.

    World of Animals

    OdgovoriIzbriši