torek, 14. oktober 2014

Roza pentlja

Še dobro, da ste ostale tako pridne in da ste svoje bloge odele v roza, da se skoraj na vsakem blogu najde roza pentlja. Ste me spomnile, da imam še dolg...

Sem si namreč rekla, da na 118. izzivu Craftalnice moram pa nujno sodelovati, da naredim dobro delo. No, pa me je čas skoraj povozil. Pa sem se danes, kljub temu da sem bila že na poti v posteljo, usedla za mizo in ustvarila voščilnico. Žal samo eno, ampak do petka imam še čas, da kakšno naredim. Saj veste, ne bi bila jaz, če ne bi delala zadnji hip. ;)

Uporabila sem eko osnovo, iz potiskaega papirja izrezala okvirček in ostanek izreza prilepila na osnovo. Nato sem izrezala še ptička iz svetlejšega eko papirja, ga po robovih malo osenčila, mu v kljunček zataknila roza pentljo in ga prilepila v izrezano okence. Na koncu se mi je zdelo prav, da poleg golobčka, ki prinaša mir, dodam še nekaj "močnega" in sem se odločila za besedico "zaupaj".




15 komentarjev:

  1. Zelo je lepa in naredila si krasno "vintage voščilnico :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici z roza pentljo ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si jo sestavila. Ozadje je čudovito.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  3. Čeprav zadnji hip, si naredila zelo lepo voščilnico z močnim sporočilom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo močna voščilnica s posebno gesto. Ni važno kadaj je narejena - važno da je narejena. Mislim, da je blogerski svet preko CRAFT-alnica tokrat stopil skupaj in izkazal zelo veliko podporo društvu Donna. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna, ta "zadnji trenutek", ni bil zato nič manj kreativen:))
    LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Ta potiskan papir je zelo lep in vse skupaj tvori zelo lusno vintage voscilnico.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo nežno voščilnico si ustvarila in ravno potiskan papir ji da pridih vintagea.
    Lepo bodi, Jana

    OdgovoriIzbriši
  8. Preslatka vintage čestitka.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  9. Pravo besedo si izbrala za tole voščilnico! Všeč mi je tudi, da si pentljico dala ptičku v kljunček. Vse štima! :) Upam, da ti je uspelo ustvariti še kakšno voščilnico z roza pentljo in da nam jo/jih boš pokazala :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita je, tale golobček s pentljico v kljunčku je že sam po sebi tako lepo sporočilen, vse skupaj pa utrdi še res smiselno izbrana beseda zaupaj. Verjamem, da bo prejemnici prinesla veliko energije in (za)upanja, lepo bodi:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepo si združila nežnost in moč na čudovitem papirju. Beseda zaupaj res paše. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Sara, čudovita je.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 118. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Sara krasna vintažka je nastala nič ne de, če v zadnjem hipu. Namen dosežen in to je glavo.
    Hvala, da si z nami dobrodelna, pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši