torek, 8. november 2016

Praznična domača naloga II.

Sem se lotila tudi Tinine druge naloge... priznam, odločila sem se za kar se da majhno površino namenjeno bleščicam in... Se mi zdi, da bom naredila še kakšno voščilnico na ta način. Sem ugotovila, da sploh ni tako "raztreseno" kot se spominjam. ;)

Moram pa priznati, da... no, uporabila sem kar zlate bleščice, ki sem jih imela doma. Se mi je zdelo malo nesmiselno, da bi kupovala prozorne, če imam te doma še skoraj neuporabljene.

Je bila pa za to voščilnico velik navdih tudi Vladka s svojo voščilnico s peresom.



Bleščeča zvezda od blizu... Odprtino sem izrezala kar na roke, po odtisu štampiljke.



Ne koncu sem dodala še napis...



...in voščilnica je bila gotova. Najbrž bo nastala še kakšna podobna. :)



Prijavljam na/v:


7 komentarjev:

  1. Čudovitaaaa! Manj je več, kar se mene tiče. Bleščic je hitro preveč ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Fino si pobleščila zvezdo na vrhu dreveščka. Všeč mi je tudi okvir, ki si ga vtisnila. Naloga opravljena ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Me veseli, da sem ti bila navdih za tole voščilnico in krasno si jo "popackala" z zeleno barvo in tale smrekica in napis krasno pristajata zraven.

    OdgovoriIzbriši
  4. Malo zlatega in bleščečega za praznike vedno paše. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo kako je lepa! Zelo zelo zelo mi je všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna je in zlato- zelena kombinacija je zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo, kako čudovito barvanje. Nekaj krasnega!

    OdgovoriIzbriši