torek, 16. julij 2019

Mornarski stil

Sem pred časom ugotavljala, da že dolgo nisem nič pogledala na Craft-alnico 
in da bi bilo več kot odlično, če bi malo pokukala. 
In kmalu sem ugotovila, zakaj "me je poklicala". 
Super izziv! 💓

Voščilnica se mi je v hipu izrisala v mislih.
No, na koncu je izpadla drugače, 
ampak osnova je pa narejena po prvotni zamisli.




In ker sem bila v tem času ravno sredi izdelave kvačkane igrače,
je tale izziv vplival tudi na končni izgled medvedke.
Preprosto ni bilo druge,
oblekla sem ji modro belo krilo,
na glavo pa pritrdila rdečo pentljo.




In če medvedko in voščilnico postavim skupaj...


...se mi zdi, da nastane prav lepo darilce.



Voščilnico seveda prijavljam na #239 izziv Craftalnice: Mornarski stil.




16 komentarjev:

  1. Ooooo, kolk kjut. Kombinacija z medvedom je pa over the top. Navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, popolna kombinacija! Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito darilce - voščilnica in medvedka sta prekrasni.
    Naj bo prekrasen tudi tvoj dan, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoja voščilnica je naravnost fantastična. Zelo mi je všeč. V kombinaciji z mornarko medvedko pa zmaga. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo tale kombinacija medota in voščilnice je TOP :).

    OdgovoriIzbriši