sreda, 11. september 2019

Gostja pri CRAFT-alnici

Juhej, pa je prišel na vrsto tudi mesec september. 
Z ustvarjalnega vidika sem se ga zelo veselila, saj sem že precej dolgo vedela, 
da je to moj mesec pri CRAFT-alnici.
Prvič kot gostja.


Hvala za priložnost, veliko mi pomeni. :)


Tema prvega izziva v mesecu septembru je Reciklaža.
In ko sem dobila paketek od Mavelu, ki je sponzor tega meseca,
- Marina, hvala še enkrat! -
sem takoj vedela, da bom uporabila roza trak, 
ki je že prav prepoznaven znak Marininih dobrot.

Nekako takole sem si predstavljala, kaj vse bom uporabila...



...no, na koncu me je pot popeljala drugam.

Začela sem seveda z ozadjem... sem se kar precej igrala.
Iz mehurčkaste kuverte sem odstranila del mehurčkov, 
s katerimi sem potem ustvarila ozadje.
Pravzaprav tri različna ozadja,
s tremi različnimi tehnikami.

(Vem, štiri so, ampak četrto samo zato, da sem porabila preostanek barve.)


In potem sem imela viskoleteče načrte, kako bom šla iz svojih okvirjev...
...no, ni mi uspelo, saj sem želela preveč stvari vključiti na eno samo voščilnico.

Je bilo potrebno narediti premor...
...in čokolada ni pomagala samo pri dvigu sladkorja,
ampak sem dobila idejo,
pa še oblaki so se razkadili.



Prišla sem do zaključka, da včasih je pa potrebno ostati v svojih okvirjih...
...v svojem stilu ustvarjanja.

In tako je nastala spodnja voščilnica.
Preprosta,
prikupna,
posebna.

...pa kljub temu z močnim sporočilom. ;)


Sem se pa po dolgem času lotila zgibanja papirja.
Mogoče bi bilo lažje, če ne bi imela že zmečkan papir,
ampak... uspelo je!


Naj uspe tudi vam...
...ena luštna voščilnica v vašem stilu,
ki jo boste z veseljem prijavile na 
#244 izziv CRAFT-alnice: Recikaža.


Prijetno ustvarjanje! 




10 komentarjev:

  1. Super si opisala pot reciklaže in nastala je res prav simpatična voščilnica! hvala, ker si gostja CRAFT-alnice

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Andreja, hvala. Hvala predvsem za to, da sem lahko vaša gostja. Mi veliko pomeni. :)

      Izbriši
  2. Pozdravljen mesec september in lep pozdrav Sara! :)
    Lepo je spet občudovati tvoje ustvarjanje. Sem ga že kar pogrešala.
    Čudovita ozadja, čisto v tvojem stilu. Včasih je lepo stopiti iz okvirjev, poskusiti nekaj novega in se zopet vrniti na svoje okvirje. Zgubano srce, prikazuje ravno življenje poti. Včasih utrujeno srce, a s krili, da poleti ko dobi spet navdih. Krasna srčna voščilnica je nastala. Lahko pa bi jo postavila v okvir in bi postalo vodilo za novo šolsko leto. ;)
    Pa uspešen in srčen polet v novo šolsko leto ti želim. ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Valentina, tako lepo si napisala, da mi je sedaj moja voščilnica še bolj všeč. Znaš z besedami tako dobro kot s papirji. Mogoče bo šla pa res v okvir.
      Uspešno šolsko leto tudi tebi. <3

      Izbriši
  3. Odlično si reciklirala, fenomenalno si uporabila mehurčkasto folijo in tudi metuljček je zelo lep. Me pa hudo zanima, kakšna je bila čokolada, najbrž slastna??
    Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Goga, čokolada je bila najboljša. Je bilo potem tudi ustvarjanje veliko lažje. ;)
      Hvala, da sem lahko vaša gostja.

      Izbriši
  4. Delati origami iz zmečkanega parij aje precej težko, vendar je tebi srce lepo uspelo. Super si se spomnila in naredila ozadje s folijo. Izziv reciklaža super opravljen, sedi 5 :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Res je težje kot zgleda. :)
      Sem pa videla, da si bila tudi ti že zelo pridna in ustvarjalna.

      Izbriši
  5. super tehnike in krasen zapis postopka, vedno mi je tako zanimivo, skozi kakšne faze ustvarjanja gremo. zelo lepo je na koncu izpadlo, srce je nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tina, najlepša hvala. Sem ravno namenjena tudi na tvojo stran, ker sem videla, da si se nam pridružila. :)

      Izbriši