sobota, 17. marec 2018

Mavrica pri Ko me inspirira #63

Lovim mavrico...
...lovim zadnje minute pri Tini in Vladki...

Tole voščilnico želim narediti že vsaj en teden, 
pa nisem prišla do ustvarjalne mize.
Danes, na to deževno soboto,
pa sem si vzela dan za ustvarjanje...
...da sem izpeljala nekaj dolgo čakajočih zadevic...
...koledar...
...pa rob na odejici, ki na to čaka že... 
...raje ne povem, koliko časa...
...pa kvačkan zajček...
...in sedaj še tale mavrična voščilnica.



 Bil je produktiven dan...
...skoraj si malo želim, da bi bil tudi jutri dež, 
da bom lahko dokončala še par stvari. ;)

Čeprav malo sonca ne bi bilo nič narobe...
...bi mogoče nastala mavrica...
taka mogočna, kot je na moji voščilnici...
...ali pa taka, kot sem jo videla v sredo...
...veličastno...
...ko se še odrasli razveselimo kot otroci...


 Voščilnico pa prijavljam na:

16 komentarjev:

  1. Čudovito mavrico si pričarala na voščilnico. Nad odsevom mavrice, ki si ga ujela v vodi, sem čisto navdušena. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa voscilnica in krasna fotografija.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno voščilnico si naredila. Tudi mene je navdušil odsev mavrice v vodi:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna voščilnica in tudi sama sem v sredo opazovala mavrico, ti so jo pa še lepo ujela v objektiv.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno mavrico si ustvarila in takšna je tudi fotografijo. Če si ti lovila zadnje minute, pa jaz tako ali tako zamujam s komentarjem :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito mavrično voščilnico si naredila :-)) Tudi fotka je krasna!
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna mavrica, tako papirnata kot prava. Super ti je uspelo izkoristiti deževen dan. Tokrat te pozdravljam kot gostujoča pri CRAFT-alnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna mavrica, malo po svoje, samo vse je dovoljeno v svetu ustvarjanja ;) Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši