sobota, 10. maj 2014

Natečaj za Mavelu.com Ustvarjalni Tim

Pa sem zbrala pogum tudi jaz. Dolgo sem kolebala, a je na koncu želja, da bi pa mogoče lahko bila komu tudi inspiracija, prevladala. Odločila sem se, da poskusim. Če mi s svojimi preprostimi, a zgovornimi voščilnicami uspe prepričati tudi Marino na Mavelu.com, bom pa sigurno iskala še druge poti, da vas navdušim.

Moje ustvarjanje se ne zaključi pri voščilnicah, čeprav je res, da jim namenim največ časa. In ravno zaradi tega sem imela kar nekaj težav katere tri izdelke izpostaviti. Z nekaj pomoči sem se odločila za voščilnico, ki zelo dobro prikazuje moj minimalističen slog...


...naslednja je tematska voščilnica, narejena za fotografa...


...in še zadnji, tretji izdelek, sta skodelici, ki sem ju ročno poslikala/porisala za današnja mladoporočenca.


Mnogo več vsega pa se da videti na moji FB strani, kjer praktično dnevno objavljam nove stvari.

Sedaj pa stiskam pesti... pa seveda srečno tudi vsem ostalim, ki sodelujete.


9 komentarjev:

  1. Čudovit izbor. Srečno. Marina bo imela kar težko nalogo pri izbiri novih članov.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super nabor - ma zame zmagajo skodelice! Mislim, da bo imela Marina res težko nalogo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni izdelki...pa veliko sreče. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vsec mi je kar si izbrala in srecno!

    OdgovoriIzbriši
  5. O lušne izdelke si prijavila na natečaj :) Veliko sreče :) Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši
  6. Karkoli bi izbrala, bi bilo super, če mene vprašaš :) Držim pesti, da prideš v tim!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vam vsem... jaz tako stiskam pesti, da imam že čisto bele členke. ;)
    Še en teden... :D

    OdgovoriIzbriši
  8. :) lepo si se predstavila. Srečno.

    OdgovoriIzbriši