nedelja, 15. februar 2015

Barčica

Šablono pod številko 143 sem uporabila prvič. Imam jo že nekaj časa doma (najbrž nekje od poletja), pa mi je še ni uspelo uporabiti. Mogoče februar ni ravno čas za barčice, ampak je pa lepo, da si lahko na tak načim približamo sonce in poletje.

No, včeraj sem potem izdelala dve voščilnici in me prav zanima, katera vam je ljubša. Jaz imam definitivno zmagovalko, ampak po izkušnjah sodeč, se večina z mano ne bo strinjala. ;) Pa še dobro, da imamo različen okus... je vsaj naš svet tako pisan. :)

Delala sem ju vzporedno. Najprej sem naredila ozadje za prvo, pa vmes, ko sem čakala, da se posuši, naredila ozadje za drugo, potem sem malo kombinirala barve, na koncu pa vse skupaj samo še prilepila.

Prva voščilnica z barčico...


Prijavljam jo na naslednje izzive:

In še druga...


Prijavljam jo na naslednje izzive:

16 komentarjev:

  1. Meni je prva bolj všeč.
    Sta pa obe cart.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako sta obe simpatični, ampak za odtenek mi je druga še lepša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe sta zelo lepi
    in prava paša za dušo in oči
    privabljata spomine
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Kar nekaj časa sem rolala miško gor in dol, da bi našla zmagovalko :). Meni sta obe všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Hm... saj vidiš po naših komentarjih, da si nismo enotne :). Težko je določiti zmagovalko, ker sta obe lepi, vendar me vseeno za odtenek bolj prepriča prva ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. A duo of delightful cards, showcasing such a sweet sailboat sailing the seas! Adorable! Polka-dot sails...too cute! Thank you for sharing your creativity in the ATSM gallery!
    ~c

    OdgovoriIzbriši
  7. Obe sta "fejst", za zmagovalko bi se pa težko odločila. Pri prvi mi je bolj všeč ozadje, pri drugi pa barve.

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj, obe sta mi neznansko všeč in bi se res težko odločila za tisto, ki mi je lepša.
    Pri prvi mi je zelo lepo akvarelno ozadje in drobne pikice.
    Pri drugi pa si zelo lepo naredila morske valove.

    OdgovoriIzbriši
  9. Pri meni si obe delita prvo mesto, ker sta mi obe všeč.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  10. Beautiful card love the whole design and your diecuts. Thanks for joining us at ABC, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxxxx

    OdgovoriIzbriši
  11. love your watercolor background and that cute little sailboat - thanks for joining us over at ATSM this week

    OdgovoriIzbriši
  12. u težka je tale odločitev, katera mi je ljubša. Mogoče prva, ke rni tako "običajno" morje :-) Lepi obe!

    OdgovoriIzbriši
  13. Težko se odločim za eno. Pri prvi mi je všeč špric, pri drugi valovi. Barve so mi tudi všeč pri obeh. Obe sta lepi.

    OdgovoriIzbriši
  14. Tudi meni je zanimivo to, da tisto kar je meni posebej ljubo in všeč, druge ne navduši tako in obratno :) Tudi sama sem kar nekajkrat skrolala gor in dol in vsaka ima nekaj. Pri prvi mi je všeč ta delni prikaz morja in pošpricano ozadje, pri drugi pa si zelo lepo ustvarila valove. Vsaka ima svoj čar. Če me res prisiliš k izbiri bi rekla druga, ampak zmaga samo za milimeter :)

    OdgovoriIzbriši
  15. The waves look great and your little boat is so fun! Thank you for sharing at ATSM.

    OdgovoriIzbriši
  16. Two beautiful cards, each have the fun factor but if I had to choose one it would be the first one. I love the way you added the water along with the little speckles in this one.
    Thanks for sharing with us this month at Crafty Calendar Challenge.
    Kim x

    OdgovoriIzbriši