torek, 17. februar 2015

Čebelica

Včeraj sem bila pridna kot čebela... sem šivala, da sem bila lahko danes "dejansko" čebela. ;)

Letos sem se prvič vrgla v šivanje kostuma za pusta. Seveda tako kot ponavadi, zadnji dan. Včerajšnje popoldne je bilo v znamenju rezanja, merjenja, šivanja... in na koncu sem ponosno zrla v oblek'co, ki sem jo sešila... brez kroja, kar na pamet.

Sprednja stran...


Hrbtna stran...


Pa še oblečena čebelica...

 


In za konec še malo norčavosti...


... vam pošiljam sladek čebelji poljubček. ;)


8 komentarjev:

  1. ja bravo. Super si si to naredila. Zelo si mi všeč. Si si obraz pobarvala s pomočjo šablon? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vladka, hvala. :)
      In ja, pravilno si ugotovila... pripomočki za papirčkanje pridejo še kako prav tudi pri poslikavi obraza. ;)

      Izbriši
  2. Joj, kakšna luštna čebelica si! Čestitam za kostum, ki si ga sama sešila. Enkraten je.
    Ja, tudi meni je v oči padlo satovje na tvojem lepem obrazu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Helena, hvala. Sem res ponosna nanj... je le moj prvi. :)
      Satovje pa... je narejeno s šablono. Nisem vedela kako naj se namažem, pa mi je potem ta simpatična ideja padla na misel in sem jo seveda morala uresničiti. :D

      Izbriši
  3. Hudo dobra čebelica, sicer sem nanje alergična, ampak ta je pa zeloooo prijazna in me ni pičila:) Resnično si dobro opravila tale šiviljski podvig, potem pa še make-up, ki je tudi super, skratka - fenomenalno, vse čestitke. Pozdravček, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  4. BZZZZZZZZ-tastičen kostum :)! Šivanje in krojenje ti res ne povzročata težav, sploh če si to delala na pamet. Noro dober kostum, super ideja s šablono za makeup... fantastična čebelica si bila za maškarce :)!

    OdgovoriIzbriši