ponedeljek, 2. februar 2015

Žirafica

Oh, kako sem včasih jezna sama nase, ker določene stvari kar odlašam in odlašam... ne naredim takoj, potem pa potrebujem en kup volje, da se spravim k sebi in naredim tisto, kar bi morala že pred časom.

In tako se je žal zgodilo tudi s tole voščilnico za Pio. Predolgo je trajalo, da sem jo naredila in odposlala... bistveno predolgo. Ampak se tolažim s tem, da je bolje pozno, kot nikoli. Saj to še vedno drži, a ne?

Malo me je spodbudil izziv na Papertake Weekly Challange, kjer imajo "Take your pick". Med možnostmi sem izbrala kar tri... takoj sem se zapičila v tople barve, potem sem se pa odločila, da bom uporabila tudi njihovo skico...


...in na koncu mi je pod prste zašel še gumbek.


In končno sem uporabila tudi tole žirafico... dolgo je potrpežljivo čakala na vrsto in končno je prišla na svoj račun. Te živalice so mi res tako zelo simpatične... ravno za naše male novorojene zkladke.

Jo pa prijavljam, tako kot tisto z vlakcem, na Whimsy Stamps Inspirations Challenges, New beginnings.



9 komentarjev:

  1. Zelo lepo si skombinirala barve in oblike teh različnih izrezov.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen izbor barv. Zelo je lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. joj kako je krasna, žirafica pa tako luštna! lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Simpatična žifarica in čudovita večplastna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vauuu, zelo lepa je, izbira barv pa naravnost čudovita ;)
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši
  6. Sara, seveda drži (bolje pozno..), mi smo je bili zelo veseli! :) res je lepa in res obvladaš, te je veselje spremljati. Upam, da si dobila Piin odgovor. ;) Hvala še enkrat!

    OdgovoriIzbriši
  7. Oooohhhh...zelo mi je všeč večplastna voščilnica in njena barvna kombinacija.
    Žirafica pa je takoooo kjut in res primerna za male biserčke ;)))

    OdgovoriIzbriši
  8. IIIIII kok je pa tole cart :). Žirafica je zelo hvaležen motiv za novorojenčka :)

    OdgovoriIzbriši