sobota, 28. marec 2015

Mali Arne

Dvema puncama se je pridružil še fant...

Najprej sem zanj skvačkala copatke v prelivajočih barvah ...



...nato pa sem izdelala še voščilnico. Sem se potrudila, da bi ujela podobne odtenke. Mislim, da mi je kar dobro uspelo. Malo sem se poigrala s postavitvijo in na koncu dodala zvezdice. Nekako so mi pasale... takoj sem dobila preblisk, da preprosto morajo biti zraven.



In na koncu, ko oboje postaviš skupaj izgleda nekako takole... me pa prav zanima, kako copatki pašejo na malo nogico. :D


Darilce prijavljam na Tinin in Vladkin izziv Ustvarjanje za otroke. Nagrada je tako mamljiva, da bom sedaj do torka stiskala pesti, da se mi nasmehne sreča.

Če se mi pa ne, pa sedaj veste, kaj mi lahko kupite za rojstni dan. ;)



12 komentarjev:

  1. Wau Sara, to je pa tako lepo narejeno (oboje), da človek kar ust ne zapre. Kako lepo si barvno uskladila in slonček je med tistimi zvezdicami ves presrečen. Copatki pa tako noro dobri, da si moram zapomniti, če jih bom slučajno rabila (ali se ti lahko priporočim?) Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Andreja, hvala. :)
      Seveda ti rada skvačkam copatke, če jih boš le potrebovala. Ti se kar oglasi, vesela bom. :)

      Izbriši
  2. Super paketek. Barvno si tudi lepo ujela. Mislim da bo malček in njegova mamica vesela paketka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen, barven kompletek. Težko, zapiram usta.

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, kolk so kjut copatki. Super komplet in čudovito darilo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole si pa izredno lepo naredla. Oboje! Zelo so mi všeč copatki, zelo zelo. In voščilnica je strašno luštna. Dobro si ujela barve.

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooo. kako lepo si vse naredila. Copatki so mi mega ljubki in voščilnica tudi. Preblisk z zvezdicami je bil odličen...tako lepo poudarijo ime...

    OdgovoriIzbriši
  7. Kakšen čudovit kompletek. tako ljubko in cart je vse skupaj. Hvala, da si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mamica bo zagotov vesela paketka. Čudovito si naredila vse vkup :)

    OdgovoriIzbriši