sreda, 17. september 2014

Bodi malo drugače

Po dolgem dopustu in začetku pouka, se počasi vračam v ustvarjalne tirnice... gre počasneje, kot sem mislila. Očitno je bil dopust predolg. ;)

Tole je voščilnica narejena po dolgem času... popolnoma preprosta, ampak se mi zdi, da je ravno taka, da bo Janovi mamici všeč. :)


Jan, dobrodošel med nami! Bodi razigran in srčen fantek. :)

5 komentarjev:

  1. Simpatična voščilnica je nastala in hitro boš spet nazaj v ustvarjalnih tirnicah. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Jan se zahvaljuje in tudi že pridno nosi štunfke :)) Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo simpatična voščilnica.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Sara, prav prisrčno voščilnico si naredila za malega Jana :)
    Prišla sem ti povedat, da sem te izbrala za Creative blog hop (pokukaj na moj blog). Pravila so takšna - bom kar kopirala, kar sem jaz dobila:

    "Prvo na kratko opišeš sebe, poveš nekaj o meni, ker sem te nominirala in dodaš moj link.
    Odgovoriš na vprašanja:
    - Kaj trenutno počneš, lahko pokažeš slike izdelkov ali pa svoj ustvarjalni kotiček
    - Kako se tvoje ustvarjanje razlikuje od drugih
    - Zakaj ustvarjaš
    - Kako tvoj proces ustvarjanja poteka in kje dobiš inspiracijo
    Za konec pa nominiraj od 1-3 ljudi.
    Če se odločiš za to, moraš objavit v ponedeljek 6.10., tvoji nominiranci pa teden dni kasneje, to je 13.10."

    Pa ni treba tako na dolgo, kot sem se jaz razpisala :)) Ni obvezno, vendar upam, da boš uspela sodelovati! :)
    Lepo bodi, Maja

    OdgovoriIzbriši
  5. Sara, hvala iz srca, zelo si mi polepšala tale večer :) Vesela sem, da boš sodelovala!
    Vse dobro ti želim in lep teden še naprej :)

    OdgovoriIzbriši