torek, 31. marec 2015

Rože pri Vladki in Tini

Na zadnji marčevski dan, pa naj bo še malo rožic... tokrat dve rdeči, ki sta bili namenjeni moji teti... da ne bom kazala samo voščilnic za malčke. ;)

Ker sem poleg rož uporabila tudi Tinin napis, voščilnico lepim v marčevsko galerijo Najlepšega para in pa seveda tudi na Vladkin in Tinin izziv - Rože.


Po dolgem času sem posegla po kombinaciji črne, bele in rdeče z dodatkom zelene. Se mi zdijo precej "močne" barve.



7 komentarjev:

  1. Ravno te močne barve ji dajo karakter in jo naredijo posebno. Meni je ta kombinacija zelo všeč in krasna voščilnica je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa in zanimiva. Všeč so mi papirji za glavnim motivom - zgledajo rahlo neurejeno in ravno zato mi je voščilnica nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica. Všeč so mi rože v močni rdeči barvi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je udarna, ampak posebna in zanimiva. Mi je všeč:)) LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super je in kontrasti se prav lepo dopolnjujejo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Sara, krasna je! Čudovite so mi plasti pod rožami in močna barvna kombinacija se mi zelo dopade :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Barve so res močne, vendar pašejo neverjento vkup :).

    OdgovoriIzbriši