ponedeljek, 30. marec 2015

Slonček

Tudi s to objavo ostajam pri voščilnicah za novorojenčke. Kakorkoli obrnem, najraje jih ustvarjam in neskončno uživam, ko lepim te prikupne motive, kombiniram pisane barve, včasih pa me prime, da posežem po eni sami barvi v različnih odtenkih.

Tale Tinin slonček mi je res zeloooo všeč in sem ga že nekajkrat uporabila, prvič pa ravno na tejle voščilnici.



In ker sem bila nad to čestitko precej navdušena, sem naredila še eno podobno... v rumeni barvi.



Verjamem, da bo nastalo še kar nekaj voščilnic, na kateri bo kraljeval Tinin prikupni slonček.
Lepim v marčevsko galerijo Najlepšega para.


6 komentarjev:

  1. Prav obe kombinaciji sta krasni in res sta super lušni tile dve čestitki.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav simpatični sta s temi pikicami in rožicami.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sara, tudi meni sta zelo všeč...in je prav videti, kako uživaš pri izdelavi!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta slonček je super in v kompletu z baloni še bolj. Ga čakam že nekaj časa, pa ga še vedno ni na zalogi. Čeprav sta voščilnici enobarvni, sta z odtenki posebni.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidim, da je tudi tebe slonček osvojil do konca;)), obe sta super:) lp Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  6. Fantastična kobinacija živih barv in eko kartona - všečkam na ideji :).

    OdgovoriIzbriši