ponedeljek, 15. december 2014

Ponedeljkov vonj po božiču IX

Tokrat sem se odločila za malo bolj nenavadno in netradicionalno barvo... ponovno.

Rjava osnova v kombinaciji z zlato. Za motiv sem se odločila, da bom izdelala božično zvezdo, da lahko sodelujem na izzivu pri Vladki in Tini, Ko me inspirira božična zvezda. :)


In ker sem uporabila tudi vejico Tininih štampiljk in šablono, voščilnico lepim v galerijo meseca decembra pri Najlepšem paru.


8 komentarjev:

  1. Meni je resnično zelooo lepa. Ta rjavo zlata kombinacija je 1A.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo. Prav všeč mi je ta barvna kombinacija.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  3. Zlata definitivno doda eleganco in všeč mi je ta okvir, ki si ga ustvarila s štampiljko. Božična zvezda v netradicionalni varinati pa je tudi zelo zanimiva in celotna voščilnica je nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lep okvirček si naredila svoji krasni zvezdi!! Pa topla barvna kombinacija mi je izjemno všeč! Hvala, ker sodeluješ z nama.

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je zelo všeč kombinacija barv.Prav vse je lepo.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  6. Noro dobr akombiancija in zvezda je TOP of the TOP ! Všečkam na polno :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super kombinacija.
    Sledim objavam. Srečno 2015.
    lp Maja

    OdgovoriIzbriši