torek, 16. december 2014

Torek po ponedeljku...

...ko je vonj po božiču še malo močnejši. ;)

Sem se potiho odločila, da bom vsak dan do božiča objavila eno voščilnico. Zakaj potiho? Ker nisem prepričana, da mi bo uspelo, se bom pa vsekakor potrudila.

Torej danes ena z venčkom... ne celim, se ga da pa prepoznati. Obvezno sem morala dodati mašnico. Mogoče je malo velika, ampak po drugi strani pa... naj se vidi razkošje. ;)


Uporabila sem tagec, ki mi ga je že pred časom poslala Maja. Drugi... vedno dobro premislim, predno kakšnega uporabim, ker je prav vsak dragocen. Tale šablona Najlepšega para mi je vedno bolj všeč.
Poleg tega sem uporabila tudi lanske Tinine štampiljke (venček in ozadje) in napis Vesele praznike.
Če bi imela tudi Tinino mašnico, bi jo najverjetneje uporabila, ker je pa nimam, sem uporabila tole.

Venček mi je všeč, čeprav mi akvarelna tehnika ni šla najbolje. Sem že mislila, da sem uničila tagec, pa sem potem nekako popravila... se mi zdi, da sem precej dobro zakrila "packarijo". ;)

Na koncu... zadovoljna sem. Predvsem mi je všeč kombinacija zelene in rdeče. Tudi tradicionalno je lepo.

Aja, bi bilo najbrž čudno, če je ne bi lepila v decembrsko galerijo Najlepšega para. :)


6 komentarjev:

  1. Zelo zelo lepa. Kako pa vogalčke narediš, da so tako lepo zaobljeni?

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je le delni odtis venčka. In če ti je akvarelna tehnika delala težave, morda za začetek poskusi z manj odtisi in delaj postopoma (odtis in nato prevlečeš s tankim čopičem in nato novi odtis...). Je pa dobro to delati na kvalitetnem akvarelnem papirju, sicer se začne vse cefrat in barve se ne prelijejo tako lepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimiva ideja z venčkom, ki si jo fnatastično zaokrožila z mašnico in ozadjem. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepe tradicionalne barve krasijo čudovito voščilnico. Všeč mi je tudi ozadje ;)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično prebrisana voščilnica...takole s samo delnim venčkom!!! Krasna in tudi razkošje pentlje je ravno pravšnje :-)

    OdgovoriIzbriši