sreda, 10. december 2014

Risanje in tresoča roka

Pa je spet nastalo nekaj poslikanih skodelic. Sem risala po naročilu, pa da nisem pekla samo ene skodelice, sem zraven porisala še štiri dodatne. ;)

Na prvo sem narisala dve prikupni žirafici... če začneš dan z njima, dan ne more biti drugačen kot SUPER! :)



Nato je nastala ena čisto preprosta, z napisom "Skodelica kave za dan poln zabave." in nekaj vijugicami.



Na tretji sem uporabila zelo priljubljen napis za strstne ljubitelje kave...



In na četrti... je nastalo čisto nekaj drugega, kot sem sprva mislila, da bo. Ta skodelica je pa za knjigoljube. :)



Mogoče bi morala kdaj narediti še kakšno skodelico za ljubitelje čaja. :)


6 komentarjev:

  1. Ja Sara na nas ljuitelje čaja bi morala tudi malo misliti :P. Drugače pa fenomenalne skodelice in jaz ne vidim nobene tresoče roke vmes - je vse v dizajnu :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najbolj zanimivo je to, da tudi sama spijem veliko več čaja kot kave. Pravzaprav kave sploh ne pijem... no, razen sem in tja kakšen kapučin ali belo kavo. ;)

      Pa hvala za tole o tresoči roki... sem vesela, da se ne vidi... tako zelo. :)

      Izbriši
  2. Kako ti uspe tako lepo pisati na skodelice???
    Krasne so in izvirne.

    OdgovoriIzbriši
  3. Joooj krasne so te keramične lepotičke in uporabljaš zelo zanimiv dizajn!
    Če bi morala izbirati, pa je to hiška...čudovita je ;)))
    Lp, Jana

    OdgovoriIzbriši