nedelja, 14. december 2014

Sivček

Pred časom me je sestra prosila, da bi poslikala bodi, pa zraven naredila še čestitko za malega fantiča, ki je prijokal na svet... v Avstraliji.

No, pa se je potem nekaj časa odločala kaj naj bi narisala in na koncu je padla ideja, da naj bo Sivček. In sem se lotila... najprej bodija. Poiskala sem slikco na internetu oziroma mi jo je kar sestra in...

... Sivček že po naravi bolj otožno gleda, meni ga je pa uspelo narisati še bolj žalostnega, kot je. Ali se pa mogoče samo meni tako zdi.



Sem se kar nekaj časa zamudila pri barvah, saj Sivčka največkrat vidimo modrega, pa sem šla pogledati risanko in... ni mu brez veze ime Sivček. ;)
Potem pa še tale mašnica na repu... Pustiti roza, kot je v originalu, ali jo pobarvam z malo bolj fantovsko barvo? Kako sem se odločila, je precej dobro vidno. In zakaj sem se tako odločila? Ker ima Sivček roza mašnico. Če bi jo pobarvala z modro ali zeleno, to ne bi bil več Sivček, ampak navaden osliček. ;)

Kot sem že rekla, pa sem zraven izdelala tudi čestitko. Nisem še enkrat preizkušala svojih risarskih sposobnosti, ampak sem Sivčka raje kar sprintala.
Preprosta voščilnica, kakršno si je sestra zaželela. Ravno zaradi tega sem ozadje samo malo poškropila s sivo barvo, dodala malo sive obrobe Sivčkovi osnovi in seveda obvezno dodala ime.



6 komentarjev:

  1. Sivček je preprosto čudovit v svoji otožnosti. In čestitka je res nekaj posebnega! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna voščilnica in bodi. Res, res prekrasno¨! Navdušuješ Sara.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ti je uspelo, tako bodi kot čestitka :-)
    lp Danii

    OdgovoriIzbriši
  4. Oboje je čudovito in čisto prav je, da si Sivčka pobarvala v sivo in mu dala roza pentljo.
    Originalen je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Noro dobro si vse naredila, Sivček je tako corten in čisto prav je, da je mašnica kot je, saj smo naredili cel mit okrog tega, da za fantke ni nič drugega kot modra. Bravo mojstrica:)) Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  6. IIIIIII kok je to cart - fantastično si narisala sivčka in všeč mi je da si ga ohranila v originalnih barvah :)

    OdgovoriIzbriši