ponedeljek, 1. december 2014

Mavelu blog hop

Že ves čas navdušeno skačem z ustvarjalkami Mavelu.com in vsa navdušena opazujem njihove stvaritve. Nekatere so me ponovno popolnoma navdušile. Se vam opravičujem, ker nisem kaj dosti komentirala... si bom v prihodnjih dneh vzela nekaj časa in se še enkrat sprehodila in vam pustila kakšno besedo.
No in končno sem se tudi jaz lotila podviga. Sem imela nekaj težav, ker nimam ravno veliko ustreznih štampiljk, sem pa zato nekatere uporabila večkrat. ;)

Tale objava bo bolj polna fotografij, govorjenja bo pa bolj malo. Rada bi samo še to dodala... Niti ena voščilnica ni praznična, saj sem preprosto morala malo "zamenjati kaseto" in... ideje so kar deževale in imam še vsaj tri ideje, kaj bi lahko naredila, pa mi zmanjkuje časa. ;)
Vem, do jutri je še čas... mogoče pa kakšno dodam še neknadno. :)



Torej...


Prvo voščilnico prijavljam pri Maji, ker sem na tej voščilnici uporabila tagec, ki mi ga je poslala v bonbončku. Maja, hvala še enkrat!
Uporabila sem Mavelu štampiljko Vse najboljše.
Lepim pa tole voščilnico tudi v decembrsko galerijo Najlepšega para.



Drugo voščilnico prijavljam pri Daši.
Uporabila sem Mavelu štampiljko Ljubezenski verz 1 in Mešane.



Tretjo voščilnico prijavljam pri Tini.
Uporabila sem eno od Mavelu štampiljko iz seta Rojstni dan 1.



Četrto voščilnico prijavljam pri Simoni.
Uporabila sem Mavelu štampiljko Ljubezenski verz 1.



Peto voščilnico prijavljam pri Majuški.
Uporabila sem Mavelu štampiljko Vse najboljše.



Šesto voščilnico prijavljam pri Mojci.
Uporabila sem Mavelu štampiljko Misel.



Sedmo voščilnico prijavljam pri Metuljčici.
Uporabila sem Mavelu štampiljko Misel.




In osmo voščilnico prijavljam pri Vanči.
Uporabila sem Mavelu štampiljko Poročni verz 4.



Tako, to je to, kar sem naredila... meni so všeč. Ene bolj, druge manj, vse so pa moje. ;)
Sedaj pa samo še stiskam pesti, da se mi nasmehne sreča.




16 komentarjev:

  1. Sara čudovite voščilnice si pripravila <3 Še posebej mi je všeč tista, kjer si "poročni" napis uporabila na voščilnici ob rojstvu. Super ideja! Hvala ker se igraš z nami na našem Mavelu blog hopu :) Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, sem bila tudi sama presenečena nad svojo idejo. Ampak se mi zdi, da gre čisto skupaj... presenetljivo dobro. Ljubezen je pač ljubezen, taka ali drugačna. :)
      Mi je bilo pa v veliko veselje. Pripravile ste res super voščilnice.

      Izbriši
  2. Lepe in zanimive voščilnice, vsaka je nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite voščilnice! Veliko zanimivih idej imaš, ki jih lepo izdelaš. Kar precej časa se se sprehajala po blogu in moram reči, da mi je vse, kar sem videla, všeč. Zlasti se mi dopade tvoj eko stil, ki tudi mene vleče.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne voščilnice
    lepo si hopsala,
    škoda, da nisi še kakšne k meni prijavila
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tamara, zmanjkalo časa. Mogoče pa še danes kakšno naredim in jo prijavi k tebi. :)

      Izbriši
  5. Ojej, kakšna ustvarjalna vnema se te je držala :)
    Super so in krasno narejene.

    OdgovoriIzbriši
  6. Sara, menjava kasete ti je prav dobro dela, kakšne lepotičke si naredila! Super si uporabila "moj" tagec s silhueto travnika, pa srčka s šivanim robom na lesenem ozadju tudi :) Slončkova voščilnica me je pustila brez besed - izvirno na kvadrat! Pri tretji mi je všeč, kako si vpletla napis med kroge. Ko sem že pri krogih - predzadnja voščilnica mi je zelo zanimivo sestavljena, imaš podobno rezalno šablono kot je stencil šablonica od Memoy box, ki sem jo uporabila skupaj s pandico v moji zadnji objavi :) Pa balon in puhasti beli oblački, zelo luštno!
    Hvala, da sodeluješ na blog hopu, stiskam pesti, da boš imela srečo pri žrebu :) Pa hvala tudi za vse tvoje prijazne komentarje ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Oooo kakšna čudovita paleta voščilnic. Zadnja je moja favoritka. Hvala, da se igraš z nami. Srečno

    OdgovoriIzbriši
  8. Si bila pa pridna. Pripravila si celo paleto voščilnic in prav lepo jih je bilo pogledati. Vse so lepe in seveda vsaka posebej. Hvala za lepe komentarje.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sara tole je fantastičeno sproščanje možgnačkov od novoletnih voščilnic :). Sploh ne vem katero naj bolj hvalim - se premikam gor in dol po objavi z odrtimi usti in pomanjkanju besed... Vščekam na polno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja, kar pase vcasih en tak preskok, ker drugace se clovek prenaje ena in iste izdelave. Krasne so prav vse po vrsti.

    OdgovoriIzbriši
  11. Vse so čudovite :) od prve do zadnje, res imaš fajn ideje.

    OdgovoriIzbriši
  12. Sara, vse so tako zelo lepe! Čudovite barve in krasni drobni detajli.

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasna zbirka čestitk ♥♥♥ prav vse, od prve do zadnje so prekrasne

    OdgovoriIzbriši
  14. No to pa je pravi balzam za oči med temi vsemi novoletnimi izdelki!
    Sara prav vse so mi všeč, ampak zmagata pa slonček in srčka ;)))

    OdgovoriIzbriši