nedelja, 30. november 2014

Bela hišica

Sem v ponedeljek obljubila, da se bom naslednjič poigrala z belo barvo in eko karton za nekaj uric postavila na stran. Držim obljubo. ;)

Nastala je bela hišica. Izrezala sem jo s pomočjo rezalnih šablon, Cute Cottage in Frosted Roofs and Ledges. Okna in vrata ter dimnik in srček sem senčila z distressi, na izrezke stehe in polic pa sem nanesla svetleč umetni sneg. Ko se je vse posušilo, sem jo sestavila in pod okna vstavila še papir nežno rumene barve in na vrata dodala kljuko.
Za ozadje sem uporabila plastično šablono Najlepšega para, Sneg, pred hiško pa kar s pomočjo belega papirja in šablone šivanega robu dodala zasnežena hribčka.


Voščilnico lepim v novembrsko galerijo Najlepšega para, poleg tega pa z njo sodelujem tudi na novembrskem izzivu pri Mavelu.com, bela barva.


11 komentarjev:

  1. Prekrasna je. Kućicu si lijepo ukrasila.
    Lp, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  2. Sara, saj veš, da sem bila jaz čisto navdušena nad tvojimi eko :-) ... A tale danes mi je tako zelo lepa...pravljična in malce skrivnostna :-). Skratka...KRASNA!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tina, hvala. :)
      Saj se bom vrnila k eko... so bolj "moje", samo sem in tja si moram zadat kakšen izziv, se preizkusit in belina je vsekakor nekaj "drugačnega". :)

      Izbriši
  3. Svetleč sneg me spominja na hiško iz pravljice o Janku in Metki :)
    Kar za pojest je.
    Čudovita in res pravljična hišica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vsa ta belina na tvoji voščilnici me je čisto prevzela.
    Čudovito voščilnico si naredila.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si se poigrala s šablonami in krasno voščilnico ustvarila. Pa tako lepo ti je uspelo poslikati svetleči sneg, meni to nikoli ne uspe. In zaradi njega je hiška še bolj pravljična.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo se sveti sneg in vsec mi je belo na belo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč mi je tvoj izlet v belino, kako lepo se blešči sneg na pravljični hišici. Čudovita voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  8. Naravnost čudovita voščilnica <3 Čisto vse na njej mi je všeč :) Hvala ker se igraš z nami na našem mesečnem Mavelu izzivu :) Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši
  9. Sneg je pravlico odel v blešeč oklep - ni kaj, zelo je lepa :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Sara prelepo voščilnico si sestavila, saj hiška deluje zelo pravljično.

    OdgovoriIzbriši