ponedeljek, 3. november 2014

Ponedeljkov vonj po božiču III

Tokrat pokažem zelo preproste voščilnice, ki se jih da narediti precej hitro in v večjih količinah. Malo sem se samo igrala z razporejanjem, da niso čisto enake.
Mogoče res niso nič posebnega, ampak meni so ravno zaradi preprostosti zelo všeč. Vedno bolj...





Uporabljeni pripomočki:

13 komentarjev:

  1. Baš su slatke, a ovi obrubi na pravokutnicima su mi prekrasni,obožavam to.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Enkratne so in lepe v svoji preprostosti.
    Vidim, kako zelo uporabno šablono imaš - za pravokotnike :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, šablone pravokotnikov s šivi so res super. Obožujem jih! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo Sara čudovite so in res nekaj posebnega!
    Všeč mi je šiv na šablonici ;))

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovite so, njihov čar je ravno v šivih na pravokotnikih, brez njih bi nekaj manjkalo. A ni super tale abeceda od Lawn Fawn, veliko besed lahko sestaviš, pa ti ne zmanjka črk :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz sem s tabo, tudi meni so zeloooo všeč:)), je lepo da niso take iz kalupa. LP

    OdgovoriIzbriši
  7. Srečka Sara, oglasi se v moji hiški ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo so lepe in krasno si jih sestavila :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Vščekam to čudovito kolekcijo :)!

    OdgovoriIzbriši
  10. Luštna kolekcija. Kombinacija papirjev in barv, z božično tematiko jim da tisti končni žar. Meni je tvoj stil zelooo všeč.

    OdgovoriIzbriši