nedelja, 2. november 2014

Ovčka

Tokrat sem risala ovčko. Pa ne tako kot ponavadi na majhne bodije, ampak sem kupila črno majico za velike dame in nanjo narisala belo ovčko.

Dolgo sem razmišljala, ali naj napišem tudi ime ali ne, pa se sem se na koncu odločila, da ne... No, baje sem se narobe odločila, tako da jo dobim nazaj v "popravilo". :)



Ker je bila majčka darilo, sem zraven izdelala tudi voščilnico.


Najbrž ni potrebno povedati, da ima slavljenka rada glasbo. Njeni nečakinji je bil pa najbolj všeč srček. Svetleče stvari so očitno zakon. :)



11 komentarjev:

  1. Lepo si narisala ovčko! Voščilnica z washi trakom pa mi je fantastična :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Vrlo lijepa ovčica, a i čestitka.
    LP, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  3. Super bacek Jon in simpatična glasbena voščilnica:)), všečkam obe.
    LP

    OdgovoriIzbriši
  4. O kako simpatično ovčko z rožico si narisala. Res lepo. In krasno spremno voščilnico. Srček res lepo pride do izraza na črno beli glasbeni podlagi in krasno si dodala nekaj rdeče meglice, ki jo očitno oddaja srček po voščilnici. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa majčka je nastala s tvojo prikupno poslikavo. Ovčka je fantastična.
    Tudi voščilnica je enkratna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo to pa je zelo lep bacek in voščilnica mi je noro všeč!

    OdgovoriIzbriši
  7. iii kako simpatična ovčka, zelo mi je všeč! Pa tudi voščilnica, vidiš kako lahko super porabiš vse tiste ostanke papirja, ki se kar nabirajo in nabirajo ... :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo simpatična ovčka, sicer bi jaz naredila ravno tako kot ti - brez imena, vendar je to stvar posameznika. Doda se še vedno lahko :). Voščilnica pa je zakon!

    OdgovoriIzbriši