torek, 18. november 2014

Zvezdice

Če še nisem povedala, se da pa najbrž kaj hitro opaziti, da imam zelo rada eko papir. Najraje in največkrat posežem ravno po njem. Pa ne, da mi bele osnove ne bi bile všeč, ampak se z njimi ne znajdem najbolje, težko uravnotežim, hitro mi nekaj manjka. Se mi zdi eko papir dosti bolj hvaležen. :)

No, tudi tokrat sem poprijela za eko osnovo in končno uporabila štampiljko, ki sem jo nekoč kot darilce našla v paketku, ki sem ga prejela iz trgovinice Mavelu. Včasih preteče kar nekaj časa, predno določeno stvar uporabim, ampak prej ko slej bo vse prišlo na vrsto. :)


Malo igranja z distressi, embosiranjem, iskanje različnih barv in struktur papirja, dvobarvna vrvica in za piko na i še bleščice. Ali je pika na i napis? Mogoče pentljica?
Karkoli že, voščilnica je narejena. :)

In ker je toliko zvezdic, jo prijavljam na Simon Says Stamp Wednesday Challenge, We're seeing stars.

14 komentarjev:

  1. Luštna je. Eko papir je res hvaležen in je nekako tvoj razpoznavni znak. Totalno mi je všeč tudi pentljica. To je moja pika na i :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lušne zvezdice. Eko je res zakon.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo ti je uspela, trakec jo poživi.

    OdgovoriIzbriši
  4. To si pa kar dobro napisala. Eko papir je res hvaležen za obdelovanje, skoraj vse paše na njega.
    Lepo si naredila to zvezdno voščilnico.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna je. I ja volim više eko papir od bilo kojeg drugog.
    Lp, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si se poigrala z zvezdicami, mi je zelo vsec tale tvoja voscilnica. Pa naj ti kar tukaj odgovorim gelde eko kartona. Jaz ga nabavljam tukaj: http://www.likovni-material.si/artikli.php?id=62. Da bos videla ceno, se moras registrirat. Sem ze veckrat slisala, da je tisti v trgovini sivkast. Sicer nisem sama potem gledala ce je ta isti ali ne. Ce pa zelis, pa ti posljem tudi kaksen vzorec. Imam pa doma tudi nekaj kosov enega bolj temnega eko kartona, tega pa sem nabavila pri Marini: http://www.mavelu.com/papirckanje/papir/reciklirani-papirji/kraft-barva-30-5-x-30-5-cm.html?___SID=U Ampak v glavnem uporabljam tistega svetlejsega. Nabavim si ga cel paket in ga imam pol kar lep cas.

    OdgovoriIzbriši
  7. Sara, ti si vsekakor mojstrica eko kartona, kar dokazuješ tudi s tole čudovito zvezdno voščilnico. Sama pa najraje izhajam iz bele osnove in kar težko naredim voščilnico brez beline :)

    OdgovoriIzbriši
  8. such a beautiful card!!! thank you for playing along with us at simon says stamp wednesday challenge!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Sara, ti bom kar tukaj še enkrat odgovorila :) Ne vem sicer kako je za Ljubljano, ampak v Maribor mi pripeljejo oni sami v avtu in do sedaj je še vedno bil paket brezhiben. Papir dajo v škatlo, tako da mislim, da ne bi smel bit poškodovan. Lahko pa jim pišeš in jih povprašaš. Jaz si to naročam 1 do 2x na leto. Si raje naročim enkrat malo več, pa imam pol mir.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi sama rada posežem po eko kartonu. Voščilnice naredi bolj tople in mehke. Takšna je tudi tvoja, posuta z zvezdicami. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepa, s polno pikicami na i :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita igra zvezdic in eko papirja :). Dejansko se je res težko odločiti kaj da piko na i voščilnici, ma važno je, da je celota fantastična :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Super si skombinirala embosirane zvezdice z izrezki zvezdic. Pentljica in napis pa ji dodata piko na i.

    OdgovoriIzbriši