ponedeljek, 10. november 2014

Ponedeljkov vonj po božiču IV

Ko sem prišla na idejo, sem bila navdušena in ideja mi je še vedno všeč, ampak nad rezultati pa nisem najbolj navdušena... nekaj manjka, nekaj ni čisto prav.

Štirje pogledi skozi okno...

...na pokrajino...


... na novorojeno dete...


... v notranjost hiše, kjer otroci krasijo drevesce...


... na sveto družino...


No, ta zadnja je še najbolj podobna temu, kar sem si želela.

Vsekakor zgodba o pogledu skozi okno še ni končana... še se bom igrala in upam, da bom na koncu zadovoljna.


12 komentarjev:

  1. Meni su divne sve i ne fali im apsolutno ništa.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. No, meni so že zdaj čudovite in res imam občutek, kot bi bila v prostoru oz. zunaj in bi opazovala dogajanje za oknom. Krasne so!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne vem kaj te moti? Meni so čudovite.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  4. Poigravanje z okni in pogledi ven ali noter so vedno zabavni za izdelovanje. Ti se se le igraj naprej, dobro ti gre od rok.

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni so zeloo všečne in ideja je res super. Kar igraj se naprej in verjemem, da boš našla kombinacijo, ki bo tudi tebi všečna :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni so pa krasne, tako spokojno in umirjeno delujejo. Zadnja mi je še posebej lepa.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi meni so zelo všeč. Poznam pa ta občutek, ki ti ne da miru - da to še ni tisto. Pa saj bo.

    OdgovoriIzbriši
  8. O, meni pa je kukanje skozi tvoja okna všeč.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vam. Saj tudi sama ne vem točno kaj me moti, amapk nekaj ni čisto prav. Mogoče so samo barve malo premočne. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasne so
    malo drugačne
    in morda prav zaradi barv tako posebne
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  11. Sara prav vse so simpatične in nič jim ne manjka!

    OdgovoriIzbriši