ponedeljek, 17. november 2014

Ponedeljkov vonj po božiču V

V Hiški iz papirja se mi je nasmehnila sreča in tako so me Ninine čudežne ročice "izbrale" za srečno dobitnico Majinega bonbončka. Veselje je bilo res veliko in komaj sem čakala, da dobim rjav paketek v roke.

Vsebina je bila čudovita... pravi navdih za ustvarjanje.


Če ne bi bila tako na tesnem s časom, bi se še isti dan lotila ustvarjanja, tako pa je moralo še malo počakati. Danes pa vam pokažem dve voščilnici, ki sta nastali v največji meri s pripomočki, ki sem jih dobila v paketku. Sem se pa odločila samo za dve barvi... eko osnovo sem kombinirala z belo barvo.

Za prvo voščilnico je bila navdih štampiljka smrečice. Odtisnila sem jo z ColorBox - Frost White, dodala še nekaj snežik za ozadje, s snegom pokrito podlago in za zaključek še Tinin napis "vesel božič". In ker sem uporabila Tinin napis, voščilnico lepim v novembrsko galerijo.
Mi je pa pri tej voščilnici najbolj všeč preprostost barv.



Prav tako pa sem ostala zvesta barvam tudi pri drugi voščilnici, na kateri sem uporabila še čudovito snežinko - Eliza Snowflake in pa Perfect Pearls Mists, biscotti. Bleščeč videz snežinke se sicer na fotografiji ne vidi, je pa opazen, ko voščilnico držiš v roki.



Tretja pa... tretja je pa še v nastajanju in pride na vrsto kdaj drugič, tako kot tudi vse ostale, ki bodo še nastale s pripomočki, ki mi jih je Maja poslal po pošti.

Maja, še enkrat najlepša hvala! Tudi tisto dodatno presenečenje v paketku pride na vrsto, ampak moram dobro premisliti kako ga bom uporabila, ker vse tele stvarce s šivi... ooooo, oči se mi kar svetijo, ko jih samo gledam. :)


9 komentarjev:

  1. Čestitke za bonbonček
    zelo lepo si uporabila izdelke
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za bonbonček in želim ti veselo ustvarjanje :)
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke z abonbonček. Glede an pokazano ti zelo dobro služi. Kolekcija je fantastična in res tema dvema barvama prav nič več ne manjka poleg :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe sta mi krasni zaradi eko kartona in bele barve. Delujeta domače in toplo.
    Pa čestitke za bonbonček.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke za bonbonček!!! Voščilnici pa sta tudi meni zelo lepi...rjava in bela naredita res tak spokojen učinek.

    OdgovoriIzbriši
  6. Oh Sara, takšna objava pa poboža dušico na siv deževen dan! Kako lepo si uporabila prejete pripomočke, sem čisto navdušena :) Bela-kraft kombinacija mi je zelo pri srcu. Krasno si združila zasneženo smrekico z Najlepšim parom, veliki snežinki pa tudi paše tole praznično ozadje. Z veseljem pričakujem tvoje naslednje voščilnice! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pridejo, vsekakor pridejo. In še enkrat hvala... tale bela blazinica je super! Končno ena, ki se pozna na eko papirju. :)

      Izbriši
  7. Koliko dobrot, res krasen paket in verjamem, da te je v trenutku nagovoril. Obe eko izvedbi sta lusni.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sara super si uporabila bonboček! Zelo zanimiva pa je druga voščilnica ;))

    OdgovoriIzbriši