nedelja, 23. november 2014

Modra za fantka

Kot sem obljubila že v eni od prejšnjih objav, sem naredila tudi čestitko za fantka in jo prijavljam na 121. izziv Craft-alnice, fantek ali punčka.

Ozadje je malo bolj posebno, ampak se mi zdi, da paše k zebri in modre barve je ravno prav. :)


Ker pa je voščilnica za prav posebnega fantka, jo prijavljam tudi na izziv ABC X is for Xtra Special.

13 komentarjev:

  1. Baš je slatka.Malo drugačija, ali lijepa i zanimljiva.
    Lp, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  2. Ozadje super paše k motivu zebre. Pa čudovite črke so!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo posebna za posebnega malega moža - všečkam na polno :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Wwwaaauuuu...res je nekaj posebnega! Ravno zaradi papirja v ozadju, ki pa super dopolni modro barvo. Ja, črke so take...super kjut otroške in so mi zelo všeč!
    Želim ti lep začetek novega tedna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Modra zebrica je zelo simpatična in ozadje super paše zraven, pa posebne črke tudi :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Se strinjam - tole ozadje lepo pase k zebri. Res je nekaj cisto posebnega tale voscilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Luštna čestitka za pravega junaka ...

    OdgovoriIzbriši
  8. Lovely card. Thanks for sharing with us at ABC Challenges.

    Nikki

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo čestitko si naredila.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 121. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo je lepa in všeč mi je kako si vse skombinirala :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v "dojenčkastem" izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Malo drugačna, a zelo lepa voščilnica. Všeč so mi embosirane črke in seveda zebrica :).
    Hvala, da si se nam pridružila v 121. izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  12. I love this. The little zebra is just too cute and the background is perfect for it.

    Thanks for sharing with us

    Lin
    ABC

    OdgovoriIzbriši